Song for the Dead

Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls. Sov lite längre än jag hade hoppats på. Ställde klockan på 10, men tog mig upp runt 1. Kändes inte speciellt bra.

Ikväll var jag med Emma. Väldigt länge sen sist så det var jätteroligt att ses igen. Vi kollade först på filmen En Dag. Jag har sett den en gång förut, men den är väldigt bra tycker jag. Har dock hört att boken ska vara bättre så jag önskade att jag läste boken innan eftersom jag kommer aldrig orka läsa en bok som jag redan sett filmen av. Det är lite för tungt tycker jag när man redan vet hur den ska sluta. Efter att vi hade sett filmen så satt vi mest och pratade och drack lite kaffe, väldigt roligt att prata ikapp lite.

Emma åkte precis och jag ska åka till Erika och sova om en liten stund, mysigt.

Orkar inte lägga in någon bild nu, synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0