Fear of sleep

Igår var jag med Fredrik och Emma och kollade på melodifestivalen! Moniker skulle ju lätt vunnit, hur coola som helst! Sen kollade vi lite på The grudge 3 oxå som gick på tv, långt ifrån lika bra som den första iaf, menmen. Gick väl hem därifrån runt 12 kanske, kom hem och pratade lite med erika och somnade.

Idag har jag inte hunnit gjort något alls. Ska nog ta det lugnt mest och sen åka till Erika, nice.

Pappa har tagit med sig kameran oxå så jag kan inte fota på typ 3 veckor, fml. Tog lite bilder med Fredriks kamera igår iaf, kan ju hoppas att han skickar dem till mig.

Kommentarer
Postat av: elika

hörru, du är lite dålig på att uppdatera..

2011-11-04 @ 13:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0